- Forside
- Kontakt
Kontakt oss
Vi vil gjerne hjelpe deg
Her får du hjelp og veiledning
-
Kunnskapsbasen
Her finner du ofte stilte spørsmål om abonnement, innlogging og lisenser, teknisk support samt veiledninger og videoer om hvordan du bruker våre løsninger.
-
Fagsupport
Her kan du logge inn for å sende spørsmål til Sticos fagsupport.
-
Driftsmeldinger
Her kan du sjekke om det er registrert en driftsfeil på systemene våre.
Ofte stilte spørsmål
-
Feilmelding
Hvis du får en feilmelding når du skal logge inn kan du først prøve å trykk shift + F5 samtidig for å slette nettleserdata. Dette løser problemet for mange. Hvis dette ikke fungerer kan du ta et skjermbilde av feilmeldingen og send til oss på support@sticos.no.Glemt passord
Hvis du har glemt passordet ditt kan du få et nytt ved å trykke på "Glemt passord".Glemt brukernavn
Brukernavnet ditt er sannsynligvis epostadressen din. Kontakt oss dersom dette ikke stemmer. Husk å oppgi kundenummer/firmanavn. -
Hvordan bestille flere lisenser
Administrator for selskapet kan bestille flere lisenser på Min side. under "Brukere og lisenser". Hvis du ikke er administrator kan du se hvem som er det på denne siden.Hvordan reduserer jeg antall lisenser?
Alle reduksjoner må sendes til oss skriftlig. Bruk gjerne kontaktskjema på denne siden. Husk å oppgi produkt, antall, kundenummer og hvilke brukere som skal fjernes. Reduksjonen blir gjeldende fra neste abonnementsperiode.Kan flere dele en lisens?
Nei. Hver lisens er personlig, og kan ikke deles med andre. -
Kan jeg få en fakturakopi?
Send oss en henvendelse via kontaktskjema. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer.
Spørsmål om betaling av faktura?Send oss en henvendelse via kontaktskjema. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer.
Vi trenger en utskrift av reskonto.Send oss en henvendelse via kontaktskjema. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer.
Kan jeg samle alle produkter på én faktura?Nei, det er dessverre ikke mulig.
Sender dere faktura i EHF-format?Ja. Så lenge ditt firma er registrert i ELMA, vil faktura gå ut i EHF-format.
Jeg har ny referanse på faktura.Send oss en henvendelse via kontaktskjema. Husk å oppgi kundenummer og eventuelt fakturanummer.
Hva er Sticos sitt kontonummer, IBAN/BIC og SWIFT?Konto: STICOS AS
Kontonummer: 8101 45 18169 NOK
IBAN: NO71 8101 4518 169
BIC/SWIFT: DABANO22
Jeg har mottatt et inkassokrav.Hvis du har mottatt et inkassokrav fra oss, kan du kontakte vårt inkassobyrå Kreditorforeningen.
-
Hva er fagsupport?
Flere av våre løsninger inkluderer tilgang til faglig veiledning fra fagekspertene våre. Du får raskt svar på faglige problemstillinger og hjelp til å forstå regelverket, helt uten ekstra kostnad.
Hvordan sender jeg spørsmål til fagsupport?
Logg inn i produktet ditt (vi anbefaler Sticos Oppslag) og trykk "registrer supportsak" i menyen. Velg hva det handler om og beskriv problemstillingen din uten å oppgi private opplysninger.
Hvor lang tid tar det å få svar?
Rådgiveren tar kontakt med deg via telefon eller epost innen én virkedag med svar på spørsmålet ditt.
Jeg har blitt oppringt men fikk ikke tatt telefonen
Vi forsøker å ringe deg opp flere ganger. Dersom vi ikke får svar så sender vi deg en epost. Du kan da svare tilbake på denne for å komme direkte i kontakt med rådgiver vedr. den aktuelle henvendelsen.
Hva kan vi hjelpe deg med?
Kontakt oss
Åpen hverdager
kl. 08–16.00
Er du kunde anbefaler vi å registrere en supportsak når du er innlogget for å få svar så raskt som mulig.
Telefon
Adresse
Besøksadresse
Ranheimsvegen 9
Trondheim 7044
Postadresse
Postboks 2934 Torgarden
7438 Trondheim