- Alle løsninger
- Sticos Oversikt
- Gjøremål
Full kontroll på alle oppdrag, oppgaver og tidsfrister
Den skybaserte løsningen gir regnskapsførere full oversikt over alle kunder, oppdrag, oppgaver og tidsfrister, uavhengig av dag, uke eller måned.
- Gir deg full oversikt over hva som skal gjøres, når det må gjøres og hvem som skal gjøre det
- Sikrer at du alltid har dokumentasjon på progresjon og utført arbeid, på tvers av kunder og oppdrag.
- Med oppdragsmaler som gjør det enkelt å opprette nye oppdrag
Dashboard med full oversikt
Det første som møter deg i Sticos Oversikt, er et dashboard som umiddelbart gir deg et oversiktsbilde over alle dine gjøremål, fordelt per kunde. Oversikten viser fremdrift på oppdrag og oppgaver, inkludert status på avtaler og framdrift.
Gjøremålslista gjør det enkelt å etterleve GRFS
Med gjøremål i Sticos Oversikt får du et kraftfullt verktøy som gjør det enklere å etterleve GRFS og opprettholde en høy standard på regnskapsarbeidet ditt.
- Personlig tilpasning: I gjøremålslista kan du se både dine egne oppgaver og oppgaver på kunder du har en rolle på. Du har muligheten til å filtrere gjøremål basert på forfallsdatoer, oppgavetype, kundeinformasjon og mer. Inne på hvert enkelt gjøremål kan du endre alt fra status og timeregistrering til sluttdato og oppgaveansvarlig. Du kan også laste opp dokumenter som er relevante for oppgaven.
- Fleksibel visning: Velg hvilke kolonner som skal vises for å tilpasse visningen etter dine behov. Favorittfilter gjør at du kan lage flere ulike visninger som du kan veksle visningen mellom. Gjøremålslisten gir deg fleksibilitet til å organisere og gruppere oppgavene slik du ønsker, med de opplysningene og sorteringene som er mest relevante for deg.
Kalender med oppgavehåndtering
I kalenderen kan du ikke bare se planlagte oppgaver på en oversiktlig måte, men også utføre oppgavene direkte fra kalendervisningen. Dette gjelder enten du har visning per uke eller per måned. Hvert gjøremål kan åpnes, for detaljert innsikt, knyttes til relevante dokumenter og settes til ulike statusnivåer, basert på tidsbruk og progresjon.
Oppdragsmaler for effektivitet
Oppretting av nye oppdrag er enkelt med Sticos Oversikt. Her finner du en rekke forslag til oppdragsmaler klare til bruk. Malene er basert på typiske oppdrag som lønn, fakturering, regnskap og årsoppgjør, og kan i tillegg tilpasses for ulike kundesegment, f.eks. med eller uten mva, AS/ENK, eller bransje. Du kan også legge til interne gjøremål, for å sikre at oppgaver ikke blir oversett.
Selv verdens beste regnskapsfører trenger en støttespiller iblant
Utforsk flere funksjoner
Sticos Oversikt er det eneste en regnskapsfører trenger for effektiv oppdragsstyring og kvalitetssikring. Den skybaserte løsningen gir deg full oversikt over kunder, tidsfrister og gjøremål, samtidig som arbeidet utføres og dokumenteres i tråd med GRFS.
-
Timeregistrering og ressursplanlegging
Timeføring og fakturering for regnskapsvirksomheter
-
GRFS og kvalitetskontroll
Effektiv oppdragsstyring og etterlevelse av GRFS
-
Avstemming
Hjelper regnskapsfører med å redusere tidsbruken på periodiske avstemminger
-
Hvitvasking og risikovurdering
Hjelper deg å etterleve hvitvaskingsregelverket